Isnin, 16 Julai 2012

himpunan hijau ke putrajaya(kedah)

assalammualaikum

 Pada 1/6/2012 gua,ayah,angah,pakcik omar dan pakngah lan telah pergi ke KEDAH untuk bersama-sama menyokong himpunan hijau yang pertama di kedah macam -macam aktiviti menarik yang ada dekat sana seperti konvoi beramai-ramai ceramah ustaz azhar idrus, aisyah dan banyak lagi. Budak-budak kedah memang spoting, dalam hujan-hujan tuu unit amal diorang x berganjak langsung  untuk menjaga jalan, polis sampai tak perlu nak buat apa-apa lepak jer. Bendera PAS penuh dekat dalam STADUIM DARUL AMAN.Antara gambar-gambar yang gua ada:-
                                            hujan lebat tapi orang tetap ramai dekat dalam
                                                                         stadium                                                                                            
                                         pukul 5:00 ptng orang dah ramai dekat dalam stadium


                                         yang pergi bersama gua dari kiri AYAH,ANGAH,
                                         PAKNGAH LAN.


                                             begitu ramai penyokong pas sewaktu ceramah
                                                           ustaz azhar idrus

                                                    gambar terakhir gua bersama-sama
                                                               budak-budak kedah

itu sahaja gambar yang gua ada harap-harap korang gembira sewaktu membaca blog gua terima kasih gua ucapkan kerana sudi membaca blog gua yang tidak seberapa ini
assalammualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan