Jumaat, 13 Julai 2012

siapakah amok

assalammualaikum...

nama sebenar gua ABDUL HAFIZ BIN SAIFUL BAHRI.gua berasal daripadaa keluarga yang biasa-biasa sahaja....
 salah silah keturunan gua.... :-
 abdul hafiz bin saiful bahri
 saiful bahri bin haji jaaman
 jaaman bin abu
 abu bin sapian
 sapian bin depowijoyo

walau macam mana kaya pown kita, kita tetap berasal daripada keturunan jawa jadi x kisah sebenarnya kalau orang nak panggil kita nie jawa

gua seorang yang suka kepada seni, gua suka bersajak,gua juga suka bermain guitar

gua sebenarnya begitu bersyukur sbb umi dan ayah gua x pernah melarang gua daripada bermain guitar menyanyi atau sebagainya, diorang lah selalu support gua.

gua rasa sampai disini dulu bak kata bidalan kalau ada sumur di ladang insyaallah kita berjumpa lagi

assalamualaikum....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan